Hartstichting.nl wordt geladen

1. Bepaal zelf wie je benadert

Vind je het lastig om minder bekenden om een donatie te vragen? Geen probleem. Met mobiel collecteren bepaal jij zelf wie je benadert. Zo kan je ervoor kiezen om alleen je beste vrienden of familieleden een berichtje te sturen. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Al weten wij zeker dat niemand het vervelend vindt om een betaalverzoek te ontvangen als jij uitlegt waarom je in actie komt.

2. Collecteer thuis vanaf de bank

Bij mobiel collecteren hoef je de deur niet uit. Direct na aanmelding ontvang je de link naar jouw persoonlijke collectepagina. Hier voeg je een korte motivatie toe en geef je aan hoeveel je wil ophalen. Met slechts één druk op de knop deel je deze pagina met al je bekenden, bijvoorbeeld via WhatsApp. Dit alles doe je comfortabel thuis, vanaf je eigen bank. Het kost je slechts een paar minuten.

Een vrouw zit op de bank en deelt haar collectepagina via haar mobiel.

3. Groot bereik

Misschien wil je juist zoveel mogelijk mensen bereiken met jouw actie. Ook dat is natuurlijk mogelijk. Het grote voordeel van collecteren met je mobiel, is dat je jouw collectepagina ook kan delen in groepschats. Zo bereik je al gauw veel mensen, waardoor je sneller jouw doel bereikt.

Meld je nu aan

Ben je enthousiast geworden en wil je jouw eigen collectepagina opzetten? Dat kan hier!
Vrouw met telefoon in haar hand

4. De kracht van social media

Je kunt de link van jouw persoonlijke collectepagina ook eenvoudig delen via social media. Bijvoorbeeld via Facebook of LinkedIn. Je bericht verschijnt dan op je eigen tijdlijn. Hierdoor hebben jouw vrienden (of volgers) de mogelijkheid om je bericht te delen. Hopelijk gaat het balletje vanzelf rollen en zien veel mensen je bericht. Zo maak je optimaal gebruik van de kracht van social media.

5. Zicht in je opbrengst

Het grootste voordeel van mobiel collecteren is dat je zicht hebt in je opbrengst. Zo weet je gelijk hoe ver je verwijderd bent van je streefbedrag. Wel zo leuk natuurlijk!

Elke manier van collecteren waarderen wij enorm. Of je nu langs de deuren gaat, een online collecte start, mobiel collecteert of alles combineert. Alle kleine beetjes brengen ons dichter bij onze droom: een gezond hart voor iedereen, voor nu én later. Start jij dit jaar ook met mobiel collecteren?